Akustična gitara Fender C60 - Recenzija

Akustična gitara Fender C60 - Recenzija

Osnovne značajke :

Fender je 2006 god. krenuo s proizvodnjom modela gitare Fender C60, tada je to bilo Made In U.S.A. danas je to Kina. Akustična gitara Fender C60 dolazi u tri boje : crna, natural i sunburst. Specifikacije su standardne za akustičnu gitaru dreadnought ili western oblika ; 20 pragova, skala dužine 25,5" (64.77 cm), nato vrat sa sonokeling (indijski palisandar) hvataljkom i mostom. Tvorničke specifikacije koje dolaze uz gitaru kažu da je bočni i stražnji dio rezonantne kutije izrađen od laminiranog mahagonija što je odlično za ovu cijenu, a tako i zvuči. Die Casta mašinice su standardne kromirane Fender mašinice koje se mogu naći i na nekim skupljim Fender modelima, a i dosta dobro drže štim. Moja ocijena za odnos cijene i kvalitete 4/5

Zvuk :

Kao što ste možda i čuli, akustična gitara zvuči bolje što je starija. Naravno, pod uvjetom da je gitara održavana po tvorničkim uputama i držana van dosega vlažnih prostorija. Uzevši sve to u obzir , nova akustična gitara Fender C60 koju sam dobio na testiranje zvuči odlično i ostavlja konkurenciju u tom cijenovnom rangu daleko iza sebe. Bistar, prodoran ton koji bi zvučao i bolje zamjenom tvorničkih žica s kvalitetnijim Dunlop, Elixirs ili Martin. Također, čuo sam i čitao za zamjerke oko bendanja žica i da pri "bendanju" žica ne mijenja tonalitet kako bi trebala ali uz blagi setup lako bi se otklonio i taj problem. Bilo je i zamjerka oko zujanja žica itd...i to da se da lako otkoniti uz podešavanje vrata. Sve u svemu mislim da je ovo je odlična gitara za sviranje u društvu, uz plažu ili logorsku vatru ili doma za vježbu. Uz dobar Pick-up i kvalitetnije žice vjerovatno bi dobra i u live situacijama ;) 4/5

Svirljivost, Finiš :

Gitara zvuči i svira se dosta dobro i lako, tvornički setup je solidan, žice su relativno nisko što olakšava sviranje i daje bolji osjećaj pri promjeni akorda. Finiš je dosta dobro odrađen s obzirom da se radi o gitara koje doslovno idu po traci u proizvodnji. Drago mi je da Fender bez obzira što je jedan dio proizvodnje prebacio u Kinu da i dalje vodi računa o svojim proizvodima bez obzira na cjenovni rang. 4/5

Zaključak :

Akustična gitara Fender C60 je pun pogodak. Prosječna cijena u našim shopovima kreće se oko 1.180,00 kn, što je potpuno opravdana cijena s obzirom što dobivate. Nekome puno, nekome malo ali šta je tu je, ipak su to Fender gitare. Objektivno ovo je odlična gitara za početnike ali i za one koji sviraju duže. 5/5

Ukupna ocjena : 4,3

Print Friendly and PDF